Kreditų draudimo brokeris (KDB) – nepriklausoma, antra pagal dydį kreditų draudimo brokerių grupė pasaulyje. Įmonė veikia net 46 šalyse, jos tikslas – kiekvienoje valstybėje vienyti geriausius brokerius. KDB verslo filosofija remiasi idėja „mažiau biurokratijos, daugiau komandinio darbo“, todėl įmonė ieškojo, kas galėtų palengvinti jai tenkančių biurokratinių užduočių naštą.
Iššūkiai
KDB kreipėsi į mus su prašymu sukurti internetinę sistemą, kuri padėtų sumažinti brokeriams tenkančių administracinių užduočių krūvį, o taip pat gyvų susitikimų tarp brokerio ir jo kliento būtinybę. KDB finansinės paslaugos apima daug darbo su dokumentais, žymią brokerių laiko dalį taip pat sunaudoja bendravimas elektroniniu paštu. Prieš pradėdami bendradarbiauti su mumis KDB brokeriai beveik visas darbo užduotis vykdė rankiniu būdu. Kai kurios įmonės finansinės formos reikalavo net 7-8 sutarties pildymo žingsnių – buvo akivaizdu, jog automatizavus procesą ir perkėlus jį į internetinę erdvę būtų galima sutaupyti reikšmingą dalį brokerių laiko, o vartotojams paslaugos taptų patrauklesnės.
Sprendimai
Internetinė sistema pradėta vystyti nuo nulio, taigi siekdami, kad sistema būtų kuo patogesnė jos būsimiems vartotojams, brokeriams, stengėmės į darbo procesą kiek įmanoma daugiau įtraukti KDB komandą. Prieš pradedant gamybą mūsų komandos kartu atliko išsamų strateginį planavimą, taip pat testavo interaktyvius sistemos prototipus ir dirbo ties naudotojo patirties dizaino iššūkiais.
Kartu mūsų komandoms pavyko sukurti uždarą internetinę sistemą, pritaikytą dviejų tipų vartotojams (brokeriams ir klientams). Sistema leidžia paprastai ir greitai užpildyti didelius kiekius dokumentų, peržiūrėti alternatyvius pasiūlymus, gauti įspėjimus ir žinutes. KDB sistema efektyviai sujungia klientą su brokeriu, brokeriams leisdama tiksliau sekti savo darbo eigą ir klientų duomenis. Įvairiomis darbo užduotimis smarkiai užimti brokeriai gavo priėjimą prie technologiškai pažangios internetinės programinės įrangos, kuri teikia vertę greitų tempų reikalaujančioje verslo aplinkoje.
Projektui einant į pabaigą KDB komanda pamatė ženklų įmonės darbuotojų produktyvumo ir komunikacijos efektyvumo didėjimą. KDB komanda suvokė, jog tolimesnis procesų automatizavimas galėtų suteikti verslui dar daugiau galimybių.
KDB nusprendė tęsti projektą – šiuo metu vystomas antrasis šio projekto darbų etapas, kuriuo norima pasiekti visišką likusių dokumentų, administracinių funkcijų bei komunikacijos su klientais automatizavimą
Rezultatai
Sukurta sistema padidino sandorių efektyvumą atlaisvindama KDB komandą nuo biurokratinių užduočių, brokeriams garantuodama daugiau laiko, kurį jie gali praleisti skirdami darbui, kuris yra iš tiesų svarbus. KDB klientams tai irgi reiškia mažiau varginantį, greitesnį procesą bei savalaikę komunikaciją su savo brokeriu.
Rašykite mums info@s-e.lt
© 2024 Synergy Effect
Pristatymas© 2024 Synergy Effect
privatumo politiką